Alt inventar og indbo
på rette sted

Vi arbejder hver dag for at møbler, arkiver, varer og andet indbo bliver flyttet, opstillet, monteret og opbevaret præcis, som du ønsker det

Hos JD Logistik får du løst al logistikken; fra pakning og flytning, til indretning og montage, til opbevaring. Vores ydelser leveres effektivt og til tiden via enkel adgang til ‘one stop shopping’ af alle logistikrelaterede ydelser til inventar og indbo.

Vi er specialister i at håndtere logistikken for erhvervskunder og kan håndtere selv de store og komplekse opgaver. Derudover kan vi naturligvis også let hjælpe private kunder.

flytning illustration

MISSION

Effektiv håndtering, flytning og opbevaring af inventar og indbo

Du får en effektiv løsning, når du vælger JD Logistik. Vi sørger altid for den korrekte håndtering, transportform og opbevaring i henhold til dine krav og typen af inventar eller indbo.

VISION

Hovedstadens største!

Vi vil være hovedstadens største specialist i logistikrelaterede ydelser til inventar og indbo. Størrelsen sikrer dig nemlig professionalisme, konkurrencedygtighed og kapacitet til opgaver i alle størrelser.

Vi er tæt på - det er vigtigt for service og miljø!

Vi støtter andre - det er vigtigt for dem og for os!

Historien og holdet


En moderne virksomhed

Foråret 1998 blev året, hvor vores grundlægger, Jørgen Ditlev Jacobsen, blev selvstændig, trak i nyt arbejdstøj og begyndte at stå for flytninger igen. Det skete efter mange år i flyttebranchen.

Siden er det gået hurtigt. Virksomheden voksede sikkert og måtte udvide flere gange, indtil den i 2011 etablerede sig med egne lokaler og lagerfaciliteter i Hvidovre, hvor hovedkontoret og de omfattende opbevaringshaller er placeret.

I dag er vi ca. 30 medarbejdere med en vognpark på omkring 20 køretøjer og omfattende teknisk udstyr. Lagerfaciliteterne, inklusiv administration, er på omkring 10.000 kvadratmeter og omfatter også en containerhal på 2.300 kvadratmeter. Senest er der etableret et servicekontor centralt i København, hvorfra vores serviceteam hurtigt kan nå ud til kunder i hovedstaden.


Fra transport til logistik

Med en komplet pakke af ydelser, der tilsammen løser alle de praktiske opgaver omkring indbo og især erhvervskundernes inventar, gav det i 2017 mening at skifte virksomhedens navn.

Vores ydelser dækker i dag stort set alle flytte- og transportopgaver, en lang række opbevaringsløsninger, inklusiv lager og arkiv, samt et professionelt serviceteam, som tager sig af kundernes praktiske opgaver. JD Transport var vokset til en komplet logistikvirksomhed og skiftede derfor navn til JD Logistik i efteråret 2017.


Professionalisme, moral, team og familie

Det har fra starten været afgørende at drive en professionel virksomhed med en stærk kultur. Stifteren Jørgen Ditlev, hans kone Tine samt sønnerne Kasper og Mikkel er i dag aktivt involveret i driften. Hele holdet består af værdsatte og fastansatte kolleger. JD Logistik er naturligvis organiseret og følger alle regler og regulativer for branchen. Samtidig gør hele holdet løbende en indsats for at udvikle nye og forbedrede løsninger til glæde for vores kunder.

Mød os og se hvad vi kan gøre for dig

Højeste kreditværdighed
Medlem af brancheforeningen
Miljøcertifiteret

AAA
DMF
bureau

FLYTNING

Vi flytter alt inventar og indbo - stort og småt

OPBEVARING

Vi opbevarer dine ting - indtil du skal bruge dem!

SERVICETEAM

Vi leverer en hjælpende hånd - og vi er tæt på