Har du brug for at få opbevaret vigtige dokumenter? Vi tilbyder arkivopbevaring for både virksomheder og for privatpersoner.
De fleste virksomheder har store mængder dokumenter, som de har brug for at bevare. Det kan for eksempel være for at leve op til særlige forpligtelser eller standardprocedurer. Der er ofte sammenhæng mellem virksomheder, der vokser sig større og mængden af papir, der skal arkiveres. Den slags tager plads.
Flere medarbejdere kræver mere plads. Flere kontrakter, flere kunder og flere særlige aftaler tager også sin plads, for nogle dokumenter skal opbevares et særligt og sikkert sted.
Der er mange fordele ved at få sine arkiver opbevaret hos JD Logistik:
JD Logistik tilbyder en sikker løsning med god tilgængelighed. Tingene på lageret bliver nemlig registreret på lister og kan nemt genfindes.
Når hele vores personale har gennemgået et sikkerhedstjek hos Politiet, betyder det, at alle ansatte har en ren straffeattest. Alle ansatte har naturligvis tavshedspligt.
Du kan desuden vælge, at vi henter dine arkiver og sikkert transporterer arkiverne ud til vores lager. Alternativt kan du også selv indlevere materialet hos os.
Vælg selv, hvordan dokumenterne skal afhentes og leveres
Mulighederne er mange hos JD Logistik – også når det kommer til levering og afhentning.
Er du interesseret i at vide mere om dine muligheder for sikker arkivopbevaring hos os? Så vil vi rigtig gerne høre fra dig og besvare dine spørgsmål. Vi har mange års erfaring og tilfredse kunder, når det kommer til sikker opbevaring – uanset om du er privat kunde eller erhvervskunde med behov for et lagerhotel eller en anden lagerløsning..
Hvis du udfylder nedenstående kontaktformular, svarer vi dig indenfor kort tid. Du er også velkommen til at ringe til os på +4532556868.
Vi glæder os til at kunne hjælpe dig og finde en løsning til netop dine opbevaringsbehov.
SENESTE NYT